УВАГА!
Примірний перелік
організацій та установ, служб підтримки постраждалих осіб, до яких слід
звернутися у випадку домашнього насильства
організацій та установ, служб підтримки постраждалих осіб, до яких слід
звернутися у випадку домашнього насильства
Організації та установи
- До територіального органу поліції або за
телефоном 102.
- До центру соціальних служб для сім'ї, дітей та
молоді
- До управління сім'ї та молоді районної, міської
чи обласної держадміністрацій.
- До громадських організацій, які надають допомогу
постраждалим від насильства.
- До психолога, соціального педагога, класного
керівника тощо.
- На телефони «Гарячих ліній».
Безкоштовні телефонні «Гарячі лінії»
Національна дитяча «гаряча лінія» Центру
«Ла Страда- Україна»:
0-800-500-333 (для дзвінків з
мобільного)
Дзвінки на лінію - безкоштовні як зі стаціонарних телефонів на всій
території України, так і з мобільних усіх операторів.
Консультують компетентні у дитячих питаннях психологи, юристи та соціальні
працівники.
Національна «гаряча лінія» з протидії
домашньому насильству (консультації юриста, психолога, соціального педагога):
116-123 (цілолобово та безкоштовно
з мобільних телефонів),
0-800-500-225 та 116-111
Можна отримати інформацію про організації та установи, до яких слід
звернутися у конкретній ситуації, про перелік документів, які необхідно
підготувати для звернення, поради щодо правильного їх складання, підтримку
психолога анонімно у телефонному режимі, консультації та рекомендації юристів
щодо конкретної ситуації.
Омбудсмен з прав дитини в Україні Микола
Миколайович Кулеба:
(044) 255-64-50
Єдиний телефонний номер системи надання безоплатної правової допомоги:
Зателефонувавши зa номером 0 800213 103 (безкоштовно зі стаціонарних та
мобільних телефонів), можна отримати такі послуги:
- інформацію про гарячі телефонні лінії
з питань надання соціальних послуг та захисту прав людини, та установи,
які опікуються відповідними питаннями;
- безоплатну правову допомогу дітям,
які перебувають у складних життєвих обставинах;
- правові консультації;
- зв 'язатися з усіма центрами з
надання безоплатної вторинної правової допомоги; отримати інформацію про
їх місцезнаходження, контактні номери телефонів, інші засоби зв 'язку.
Служби підтримки постраждалих осіб:
1) центри соціальних служб для сім'ї, дітей та молоді;
2) притулки для дітей;
3) центри соціально-психологічної реабілітації дітей;
4) соціально-реабілітаційні центри (дитячі містечка);
5) центри соціально-психологічної допомоги;
6) територіальні центри соціального обслуговування (надання соціальних
послуг);
7) інші заклади, установи та організації, які надають соціальні послуги
постраждалим особам.
До спеціалізованих служб підтримки постраждалих осіб належать притулки для
постраждалих осіб, центри медико-соціальної реабілітації
постраждалих осіб, кол-центр з питань запобігання та протидії домашньому
насильству, насильству за ознакою статі та насильству стосовно дітей, мобільні
бригади соціально-психологічної допомоги постраждалим особам та особам, які
постраждали від насильства за ознакою статі, а також заклади та установи,
призначені виключно для постраждалих осіб та осіб, які постраждали від
насильства за ознакою статі.
Комментариев нет:
Отправить комментарий